Õhk suruõhu- vedrustuse hüdraulika

Aktiivsed filtrid

Turul olevate sõidukite vedrustuse hulgast paistavad silma õhkhüdraulilised vedrustused. Need on ühed parimad omataolised ja neid kasutatakse tarbesõidukite või imporditud premium-segmendi sõidukite varustamiseks. Odava hinnaga sõidukite puhul on aga kõige sagedamini kasutatav vedrustuse tüüp. 

   

Millised on õhkvedrustuse eelised

Seda tüüpi komponendil on mitmeid eeliseid, mida odavamatel analoogidel ei ole. Nende hulka kuuluvad järgmised:

- vastupidavus teedel esinevatele ebatasasustele;

- sõiduki liikumise ajal ei teki kõrvalist müra;

- Jäikuse reguleerimiseks piisab osa pneumaatiliste elementide rõhu muutmisest;

- vedrustus aitab reguleerida sõiduki kliirensit;

- sõiduki kaitsmine koormuste mõju eest;

- Hoiab keha õiges asendis kallakutel sõites;

- Maastikusõiduki pagasiruumi sunnitud allapoole laskmine, kui sinna laaditakse suur hulk asju;

- löögiefekti silumine takistuste tabamisel.

Selleks, et kõik need eelised saaksid konkreetses automudelis realiseeruda, piisab õhuvaheti ja kompressori paigaldamisest lisana. 

   

Õhuhüdrauliliste vedrustuse tüübid

Sõiduki õhkvedrustust on kolme tüüpi:

1. üheahelaline. Selle tüübi puhul juhitakse õhku ühele teljele. Siin reguleeritakse kahte padjakest samaaegselt. See võimaldab õhkvedrustuse abil sõiduki mis tahes osa vabastada. Enamasti kasutatakse seda paigaldamiseks väikestesse veoautodesse ja kaubikutesse - tagatelje piirkonda. See on eelarvesõbralik, võimaldab hoida kere sõidu ajal samal tasemel ja seda on lihtne paigaldada. 

2. Järgmine vedrustustüüp on topeltvedrustus. Selle eripäraks on asjaolu, et see võimaldab reguleerida rõhku padjates, mis asuvad ühel tagatelje teljel. Seda tüüpi komponent võimaldab koormakasti hoida optimaalses asendis ka ebatasastes teeoludes ilma probleemideta. Sobib paigaldamiseks universaalvagunitele. 

3. Viimane hüdraulilise õhkvedrustuse tüüp on neljakäiguline versioon. See koosneb neljast padjast, kus õhuvoolu reguleeritakse üksteisest sõltumatult, klapiblokis ja eraldi kanali abil. See süsteem tagab sõiduki tõrgeteta töö. Teeolud ei ole olulised. Sõidu ajal muutub maapinna kõrgus. 

    

Mida otsida õhkhüdraulilise vedrustuse ja selle osade valikul

Optimaalse vedrustuse või selle varustuse osade valimisel tasub tähelepanu pöörata kõige peenemate detailide peale. See võimaldab teil teha õige valiku just teie sõiduki jaoks. Enne ostu sooritamist on olulised järgmised kaalutlused

- sõiduki mõõtmed. Väikeste, keskmiste ja suurte sõidukite jaoks on olemas konkreetsed vedrustusparameetrid. Nende läbimõõt on 120 mm kuni 150 mm. Pikkus keskmiselt 190-245 mm;

- vedrustuse läbimõõdud ja vedrustuse kinnitused, mis võivad olla: vedrustuse peal, kõrval või selle asemel;

- telje paigaldamiseks. Õhuhüdraulilist vedrustust saab paigaldada igale teljele. Kuid igal paigaldusprintsiibil on oma eelised. Mõlemale küljele paigaldamiseks on voolikutüüp kõige mitmekülgsem. Tagumise telje jaoks sobivad kõige paremini kattega padjad;

- Mahutavus, mis tavaliselt on 8-20 liitrit, sõltuvalt sõiduki margist ja mudelist. 

Sõiduki tüüp on samuti oluline tegur vedrustuse valikul. Väikesemõõtmelise kodumaise auto jaoks sobib kaheahelaline süsteem, mis aitab vähendada esiosa. See on varustatud tugedega, mis on paigaldatud esiotsale. Väikebussi või maasturi varustamiseks sobib üheahelaline süsteem kahe padjaga telje kohta. Salongi mugavuse tagamiseks on neljakäiguline rippsüsteem koos varrukatega parim lahendus. 

    

Kust osta oma autole hüdrauliline õhkvedrustus

Kui teil on vaja oma autole kokku panna hüdrauliline õhkvedrustus, siis peaksite pöörduma meie kaupluse poole, kus on olemas hulk tarvikuid. Siit saab osta filtreid, vedrusid, padjandeid, kinnituselemente, tõstetelje kontrollklappe ja taseme reguleerimise klappe. Kõik tooted on usaldusväärsed ja konkurentidega võrreldes mõistliku hinnaga, mistõttu tunnete end mugavalt ja turvaliselt kõigis teeoludes. 

Liitu kohe uudiskirjaga

Liituge, et saada osa allahindlustest ja pakkumistest

Product added to compare.